Umut_aras bende hergün kocaman bir nar yiyordum sonra hiç farketmedim 1 cm açıklık olmuş bende detaylıda farkettiler.. sonra 3 cm açıklıkla serklaj oldum.. neden böyle oldu ne yaptın ne ettin dedi doktorum bende hergün kocaman nar yediğimi söyledim . Nar çok faydalı çok iyi ama malesef söktürücü etkisi varmış öyle söyledi doktor da hemşireler de.. yani farkında olmadan doğumum başlamıştı ne sancı ne başka bişey.. şuan hala hastanede yatıyorum kesinlikle artık nar görmek istemiyorum 🤦🏻♀️ inşallah serklaj işe yarar da bebeğimi sağ sağlim zamanında kucağıma alırım