Buseemm Minik1Civciv ve yaptiginiz davranis çok güzel tebrik ediyorum😍🤍 keske herkes boyle yapabilse ozellikle gebelik ve kadin ve bebek ile ilgili olan seyleri
Minik1Civciv Buseemm kan sulandırıcı iğne canım genelde tüp bebek ile hamile kalan güzel anne adayları ve benim gibi pıhtılaşma sorunu olan anne adayları kullanıyor.
Mavimsii_56 Minik1Civciv canm senn gönderdiginde karsı ödemli oldugu icin zaten para veriyoruz ona hangi sehirde yasadgını söyle belki aynı sehirde oldugun biri varsa direk ona ver ki ücretsiz kullanmıs olsun😊
Meryemim_ Minik1Civciv canim sen o minik cicvizsin hani bana yollamjstin azerbaycanliyim ya ihtiyacim vardi
Minik1Civciv Sigortası olmayan gerçekten ihtiyacı olup alamayan varsa lütfen söylesin 🥺 gönül ister hepinize vereyim
Minik1Civciv Merve1414 sigortası olmayan raporu olmayan ücretli alan birine göndermek istiyorum siz öyle misiniz
Merve1414 Minik1Civciv siz bilirsiniz bende ucretli alıyorum kutu başına 160 TL ödüyorum yinede teşekkürler
Minik1Civciv Mavimsii_56 biliyorum canım benim tabi ihtiyacı olana veririm. Ama burda görüyorum bazı annelerim bi kutuya 800 para veriyor. Öyle biri varsa önceliğim o. Yoksa ihtiyacı olan kim varsa veririm.