busraakurt52 Haftayım bendede aynısı oluyor , şekerli şeylerden biraz uzak kalınca düzeliyor ama ben yemeden yapamıyorum , birde o sertleşme dediğiniz şey doğum kasılmaları yalancı kasılma olarak biliniyor normal yani beden kendini doğuma hazırlıyor
Esracmmm busraakurt52 ben yeni test verdim öyle bişey çıkmadı ama bugün sadece öyle bende büyük ihtimal hava dan olsa gerek gri bi hava
Eylulll_ Valla bende 33 .haftadayim ,2 gün önce doktor kontrolünde doktora sordum son 1 haftadır karnım çok sert oluyor arada bir tek yumuşuyor dedim , İdrar tahlili istedi ,….işte idrarimda enfeksiyon varmiş ilaç yazdı ,