nghnyrlky kızlar 36.haftadayım karnım aşağıya indi sizce doğum yakın mı başından böyle bir şey geçen varsa ne zaman doğum yaptınız yardımcı olabilir misiniz
Bsr_0 nghnyrlky düşmesi için herhangi bsey yaptınız mı ben de karnım düşsün de üst tarafım rahatlasın diye uğraşıyorum ama karnım yukarda ve taş gibi benim minik ağzımdan cikicak nerdeyse ben assagi in dedikce o yukarı cikiyo 😄🙈
Bukre_ nghnyrlky ben 33.haftadayım benim bile aşağı indi karnım erken doğum olur diye korkmuyo değilim inşallah en güzel en hayırlı zamanda gelir bebeklerimiz 🥹
234Seda nghnyrlky benimde 36 haftalıkken indi şuan 38+1 haftalığım salı gününden beri nişan da geliyor ama doğum yapamadım beklemedeyim ☺
nghnyrlky Bsr_0 valla nasıl olduğunu anlamadım aynada bakıyordum şok oldum aşağıya inmiş gün içinde çok hareketliyim ondan olabilir😂
nghnyrlky Bukre_ korkmayın korku stres en büyük erken doğum sebebi vücuttan vücuda göre değişiyor demek ki
Caterpillar Ay ben 39. Haftadayım hala ağzımda kızım 😂 nasıl düşecek diye bekliyorum bende ama oğlumda düşmemişti suyum gelmişti birden bu nasıl olacak acaba tık yok zaten hala midem asit fışkırıyor hala kaburgalarım batıyor ve patlıcam yani
nghnyrlky hms bende bekliyorum kişiden kişiye göre değişiyormuş ama mesela karnı inen biri 2-3 gün içindede doğum yapan var 2-3 hafta içindede belli olmuyor yani bekleyelim😂
Bsr_0 nghnyrlky sürekli top üzerindeyim derin çömelme vs herşeyi deniyorum günde kaç kez aynaya baktığımı saymıyorum bile artık ama inen yok çok fazla yukarıda ağzımdan cikicak ben assagi in dedikce inat yavrum yukari cikiyo 😄😄 inşallah benimki de iner 🙈🥰
aysenuurr11 nghnyrlky boyle bir sey var mi ben 37+3üm hic inmedi nefes darligim fena ayaklari midemde🥲
nghnyrlky aysenuurr11 bebek kanala indikçe karın aşağıya iniyor nefes alma ve mide yanma problemleri azalıyor
Cgllay nghnyrlky ay dun bir videoda sey gördüm hamıle kadın duvara yaslanıp oturuyor yere ayak ayak ustune atamazsa dogumu yakın atarsa daha var demekmis 🙈 deneyin isterssniz ben suan 35+2 yim arkadasım 35+5 de dogum yaptı 2 hafta önce psikolojık olarak ondan etkılendıgım ıcın denedim de o oturusu 🙈🙈