Merhaba arkadaşlar 31 haftadayım . Dünden beri şiddetli bi şekilde ayak altım ve ellerimin içi kaşınıyor. Gebelik şekerim var acaba ondan mı bilemedim geçmiyor hiç, Salı günü dahiliye randevum var oma gidince soracağım testler isteyeceğim, acaba beklemeden acile mi gitsem bugün . Duramıyorum