Kizlar merhaba,
23.haftamdayim. Yavastan bebekle ilgili kucuk alisverisleri bitirdik. Simdi sirada daha buyuk seyleri almak var bebek arabasi vs gibi.
Bebek odasi ile ilgili de bazi arkadaslarim bebek zaten neredeyse 1 yasina kadar seninle yatacak bebek odasina gerek yok diyor. Siz ne dusunuyorsunuz? Bebek odasi yapiyor musunuz ya da yapilmali mi?