Arkadaşlar 23. Haftamdayım. Bazı günler karnım davul gibi şiş ve gergin oluyor. Aynı gün içinde bazen öyle rahat oluyorum ki bu şişlik beni korkutuyor. Yemeklerden sonra olabiliyor ama sadece yemeklerden sonra da olmadığı için soruyorum. Bu durumu yaşayan var mı karın sertleşmesi sanki patlayacak gibi gerilmesi. Eğer normal bir şey değilse kontrole gideceğim. Yoksa bir hafta daha beklerim zaten kontrol yaklaştı.