Turannnurr01 Geçen ayın 4. Adet oldum bugün ayın 5. Israrda test yapsam cikarmi bide akşam yapınca ciksrmiii
1palyaco Turannnurr01 aslında çıkar diye düşünüyorum ama sabredin isterseniz sabah ilk idrar ile yapın .
sln23 Turannnurr01 ben gece 11 de yapmıştım hem kaset test hem erken gebelik testi ikisinde de pozitif çıkmıştı 😇
Mavilisa Turannnurr01 benimde sat 5 Ekim bat 1 Kasım di. Fakat yumurtlama takibi yaptım 14. Günü değil 17. Gününde pik gördüm. O yüzden adetimi 3 gün öteye atti. Bugün adet olmam lazimdi ama olmadim. Cuma günü kaset test yaptım negatifti.