Balarisiii Umay_merve0 damar yolundan vs korkmuyorum o belden yapılan iğne kadar hafif bir iğne yok zaten sadece sonda tek korkum benim
Enas2365 Umay_merve0 tüm sezaryen olacaklar sırayla sonda postu açıyor. Sonda en önemsiz şey takıldığında baygınsınız, çıkarılması da 2 saniye sürüyor hissetmiyorsunuz bile. Neden herkes sonraya taktı anlamıyorum. Günde 2-3 sonda postu açılıyor.
Umay_merve0 karanmom Belden aşağı uyuşuyorsan sonda zaten takılmıyor ki canım uyuttuktan sonra o işlem genel bayılanlara önce takılıyor
NisaSevgili Umay_merve0 bence genel anestezi olma ağrısı daha fazla oluyor sanırım spinalden korkuyorsan korkms sonda az acıtıyor yalan yok ama takıldıktan sonra hissetmiyordum inan
Ervan Umay_merve0 bnm doğum anında ikinmada doktor cisinmi var dedi bende bilmem vardır kesin dedim. Sürekli geliyo cnki oda çişini çekti sonra ile hiç acimadi
Hnd_01 Umay_merve0 bana normal doğumda sonda takmislardi.merak etmeyin öyle bı acısı yok.sizlama gibi bir his oluyor.
minik-02 Umay_merve0 hiç korkulacak birşey yok burda bazı postlar daha gördüm neden korkuyorlar diyordum bende sezeryan oldum ne takarlarken ne de çıkarırlarken hiç hissetmedim görmedim bile çıkarırlark uyuşuk oluyorsunuz diye hissetmiyorsunuz