Henüz mide bulantısı kusma yok bende .. yaptığımı da yiyorum maşallah.. takvime göre 7+5 im Dr a göre 6 haftayim .. iştahım yerin de ama normalde de az yiyorum .. bu ara sabahları yumurta zeytin Kars kaşarı yiyorum .. bir iki saat sonra süt içiyorum kuru kayısı kuru incir badem ve tuzsuz fıstık yiyorum ufak bir kase .. akşamları balık salata 🥗 yiyorum .. bazı akşamlar da tavuk veya köfte çorba .. genellikle meyve ve kuruyemiş yiyorum ara öğünler de .. kendini zorla faydalı besinler tuket .. mercimek bulgur kuru bakliyat da yiyorum azda olsa 🤰🏻