Seymasya 33. Haftadayim maalesef ağrılarım benim de var ama normal bunlar merak etme. Bebek büyüdükçe ağrı yapıyor. Bazen regl ağrısı gibi bazen gaz ağrısı gibi bazen de normal karın ağrısı gibi ağrılar yaşıyorum. Doktor normal diyor. Ben de sabretmeye çalışıyorum 😁