Ikimelekannesi_ Merhaba hanimlar ben istegramdan "bebegon"sayfasindan isimli Hastane Çıkışı yaptırmak istiyorum 100.yila özel bide %10 indirimleri var şu anda yaptırıp memnun kalan var mı acaba?
deryaaca @Ikimelekannesi_ Ben dediğiniz sayfayı da takip ediyordm. Fakat aynı modellerin olduğu butikbebecik sayfasından yaptırdım kumaşı kalitesi güzel. Yalnız baskı olduğu için çok sık yıkayınca solacak gibi. Fotoğraf çekimi için tercih ettim. Fiyatı da biraz daha uygun. Tavsiyesi ederim.