Hep rahmimin üstünde hiç yukarı çıkmıyor kız bebek sahibi olup 39. U gören var mı acaba
asya2425 kiz bebegi 42. haftada sezeryanla dogurdum malum gelmeyince bide 4350 kilo olmus
asya2425 40+3 te geldi ilk kızım şimdi 2. ye hamileyim o da kız 36 haftadayız.
asya2425 kişiye göre değişir o
sultanssa oyyyy maşallah 🌺
sultanssa canım hep rahminin üstüdemiydi peki
Benim kızım 40 ıncı haftasını tamamlamıştı😊
Kafiye34 maşallah canım demek doğru değil denilenler
asya2425 yukaridaydida iri oldugundan dogum kanalina giremedi