cansbade ay benim de ikinci sezeryanim d12 günlük bebeğim var aynı anlattığın gibi gözümde tekrar canlandı soğuma girişim benim de hemşirelerim başımı beklediler bulandim bı basım döndü göğsümde baskı hissettim öksürmeye baslaism hemşireler ilaç verdi biri de elimi sımsıkı tuttu sakinlesiyim diye güle oynaya çıktım ameliyattan gülerek girip gukerej çıkmıştım rabbim sana da evladına da sağlık versin biraZ zor ama doğumun her türlüsü zor ,😍😊