Sermec27 inşallah canım bende dört senelik evliyim 4 evlat kaybım var. Bu bebeğim bana sıkı sıkı tutunur inşallah. Hep imrenmişimdir , ilk geceden tek ilişkiyle hamile kalanlara , hamileliği sorunsuz ağrısız sızısız geçenlere. Ne bileyim şimdi en ufak lekelenmede panik oluyorum aslında çok az kahve tonları belli belirsiz su gibi lekelenme oluyor ama kayıplarından dolayı elim yüreğimde