AsyaResul İyi akşamlar hamişler, Son 2-3 gündür artan bir bel ağrım var gün içersinde ani hareket ederken veya kalkıp otururken/yatarken bellim ağrıyor veya tutuluyor sonra yavaş yavaş ovalıyorum geçiyor bir kaç dakkaya. Benim sorum bu normal mi ? Yaşayan var mı Birşeyi yalnış mı yapıyorum acaba ? Bu arada 10+2’deyim. Şimdiden teşekkürler 😊
Belas AsyaResul ben de. 14+ 4 haftalığım aynı sıkıntıyı bende yaşadım doktora gittim genital bölge ve kalça genişlediği için ağrı yapıyor dediler ama şuan çok daha az hissediyorum
NazliBlt Benimde çok erken başladı bel ağrılarım gittikçe fazlalaştı şuan 25. Haftamdayım 10 dk dan fazla yürüsem bel ağrım sağ ayağıma vuruyor ve asla oturduğum yerden kalkamaz hale geliyorum doktoruma söyledim kalsiyum ve magnezyum desteği başlattı ilaçları kullanalı 4 gün oldu çok rahatladım azaldı gibi ağrılar.