Sevil1996 herkeste farklı belirtiler olabiliyor. Ben de ilk zamanlar demir tadı gibi bi tat geliyordu. Sabahları hâlâ oluyor. Internette de böyle olabileceği yazıyor. Her söylenene takılmayın, içiniz rahat etmezse doktorunuza sorun. Göğüs hassasiyeti de normal bu süreçte.