Herkese selamlar. Daha öncede yazmıştım bilenleriniz vardır. 5 ay önce 23+3 te doğum yapmıştım. Çok şükür ki cuma günü taburcu olduk. Oksijen tüpü ve og beslenme sondası ile. Deneyimli annelerden tavsiyelere ihtiyacım var. Sizler bu süreçte naptınız . 2 gündür bebeğim kaka da yapmadı. Normalmidir hemşiresi birkaç gün yapmayabilir dedi.