Azraa33 bence gerek yok çünkü o kadar araştırdım uzmanların hepsi bebeği soğuk değil sıcak hasta eder diyor. evin sıcaklığına göre giydirmek yeterli olur bizim giydiğimizin bir kat fazlası yeterli oluyormuş. Ben de Aralık sonu doğum yapcam doğalgaz var ev zaten sıcak olacak zıbın üstüne tulum ya da alt üst takım üstüne de kolsuz yelek aldım giydiririm soğuk olursa. Ama zıbın altına tekrar atlet giydirmeye gerek yok bence. Çorap patik şapka alt üst ve iç de de zıbın gayet yeterli olur diye düşünüyorum.