Esm27 İlk hamileliğimde düşük tehlikem vardı. Bebeğin gelişimi ve kendi hamileliğimin sağlıklı geçmesi için sadece paketli ve hazır gıdalar tüketmedim. Haşlanmış yumurta, peynir, zeytin, sebze, balık, et, süt, çiğ kuruyemiş sağlıklı olan ne varsa onları tükettim. Tüm hamileliğim boyunca da hazır ve paketli gıdalar tüketmemeye çalıştım. Bebeğim 37 haftalık 3 kilo 420 gram doğdu. Hamileliğim boyunca da sadece 5 kilo aldım. Sağlıklı beslenmek hamilelik boyunca çok önemli. Sizde dikkat ederseniz sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 😊