Gamze_048 ben emzirme özellikli alt üst pijama takımı aldım, dantelsiz küpürsüz sade güzel. Hastanede lazım olursa diye de elbise altım yine tek emzirme özellikli. O da dantelsiz gösterişsiz ama çok şık. Ekstra da polar sabahlık alıp hep kullanmayı düşünüyorum. Hem daha uyguna geldi hem hepsini daha sonra da rahat rahat kullanabileceğim