Kızlar 16. Gündeyim hala pik olmadı 5 ay önce kürtaj olmuştum geçen ay 16. Günde kırmızılaşmıştı şu an hala hiçbir şey yok ve acayip şişim yumurtlamıyorum mu acaba ya da kist falan mı oluştu bu şişlik ne ☹️ bugünden sonra yumurtlama ihtimalim var mı hala ?