Sertp Kızlar merhaba 36+2 haftalık hamileyim ancak napsam mide ağrısı ve yanması geçmiyor 2 gündür ılık süt içiyorum doktor önerisi ile galviks şurup kullanıyorum ama fayda etmiyor napmalıyım?
miniklerinannesii00 Ben gaviskon şurup kullanıyorum o iyi geliyor. Ve yemeklerden bir saat sonra falan sakız çiğniyorum.