Drnzgn Kendimden örnek vereyim canım, kızım doğdu göğsümü tutmadı, çünkü ucu yoktu nasıl tutsun ki, tutamıyordu resmen göğüs ucu çıkartıcı denedim, yok olmadı en sonunda sağarak verdim, arada silikon uçla emziriyordum. Ona rağmen göğüs ucum çıkmadı biliyormusun, ama emseydi çıkardı diye düşünüyorum, çünkü hiç bir şey emzirmenin yerini tutmuyor, en iyisi göğsünüzü tutturmaya çalışın, anca o şekilde çıkar diye düşünüyorum. 🌸 Mutlu doğumlar şimdiden sağlıkla bir şekilde kucağınıza alın ☺