Kızlar ikinci gebeliğim sürekli tansiyonum düşük gibi hissediyorum ölçünce düşük bile sayılmayacak değerde oluyor. Mide bulantımi hapla hallettik çok şükür ama bu halsizlik sanki elim ayağım titriyor her an bayılacakmisim hissi geçmiyor kızımla bı yere gidemiyorum yalnız gerçekten bayilirsam diye. Kızım 17 aylık kızımi hala emziriyorum ben 6+3 hamileyim. Kızımda hiç böyle şeyler yaşamadım prenses gibi bir hamilelik geçirmiştim. Bunda bildiğiniz kepazeyim yemek de yapamıyorum zaten kocam yapıyor evi desen b.k götürüyor