Selam kızlar 🙋🏻♀️ Bazı hastaneler anne çayı veriyor ama benim doğum yapacağım hastane veriyor mu bilmiyorum🤷🏻♀️ Götürmeli miyim sizce? Sezaryen doğum olacak, hemen süt gelmeyebilir diyolar. Belki bi faydası olur. Sizin içtiğiniz faydasını gördüğünüz bir marka var mı?