Yaklaşık 20 gün sancıları durdurduk erken doğum rıskim vardı ciğer geliştirici oldum ilacı bıraktım gayet iyiydim temizlik yaptım hafif evde çünkü hep yatıyordum neyse dinlenmek için yattım ağrılarım olmaya başladı ertesi gün kontrol vardı ben hemen çıktım hasteneye doğum sancıları başlamış ve düzenliydi açıklığım 4 cm di yatış yapıldı serum VS bu gece doğum olur dediler derken sancılarım sıklığı azaldı o gece çok ilginçti sabaha doktorum geldi muayene etti açıklık aynı ama bebek yukarıda bişey var belkide kordona dolandı inmiyor sezeryan olabilir dedi suni. Sancıyı asla kabul etmemiştim başında ama Bi. Deneyelim dedik olmazsa artık yapacak birşey yoktu hafif sancılar başladı ilerledi açıklık yine bebek yukarıda suyumu patlattılar en son sancılarım sıklaştı pilates topu hareketler yapmaya başladım ve kısa zaman içinde tam açıklığa ulaştım bebeğin geldiğini anladım geldi diye bağırdım herkes uçarak doğumhaneye koştu kimse beklemiyordu 3.ıkınmamda oğlum kucağımdaydı çok şükür 💙meğer kordonu kısaymış bu arada 3. Normal doğumum ne yaşayacağını bilmek çok farklı çok şükür Allah a kucağıma almak nasip oldu darısı yavrusunu bekleyen annelere 🌸