YagmurAyverdi Merhaba hanımlar 20 li haftalarda rahim ağzı açıklığı sorunu yaşadınız mı? Yaşadıysanız belirtiler nelerdi?
YagmurAyverdi Pamuk kilitoriste baskı, şeffaf su gibi akıntı, bazen yürümekte bile güçlük çekiyorum. Anlam veremiyorum etrafımdaki kimse yaşamamış. Doktorum da pek bilgi vermedi korkuyorum
Pamuk YagmurAyverdi Ben serklajliyim. Rahim ağzı yetmezliği var.Belirtilerini anlamak imkansız ya da zor.Ama tecrubelerime dayanarak rahimde bıçak gibi batma en büyük belirti. Fakat şu var ki bu anlattıklarım ve sizin yaşadıklarınız rahim büyüdükçe çoğu gebe de olan şeyler. En güzeli vajinal ölçüm yaptırmanız.
YagmurAyverdi Pamuk kaçıncı haftada durumu farkettiniz. Ben 22 23 haftalarda bu değişimi yaşadım ama serviks uzunluğum 40 mm çıkmış sanırım normal
Pamuk YagmurAyverdi Çok çok güzel serviks uzunluğunuz hic endişe edecek durum yok.Rahim büyüdüğü için o ağrı. Ben 17. Haftada bebeğimi aniden erken doğumla kaybettim.Bunda önlem amaçlı atıldı 13. Haftada
YagmurAyverdi Pamuk sabırlar dilerim. İnşallah hayırlıca kucağımıza alırız bebişlerimizi ❤️ teşekkür ederim yorumunuz için rahatladım 🥰