MMilamom  2 gün önce idrar testi yaptım saniyede böyle çıktı hatta sabahta test yaptım daha koyu çıktı acile gidip kan verdim ama beta 326.0 çıktı anlamadım hamilemiyim degilmiyim doktor baktı keseyide göremedi sonuç için gelme yoksa dedi varsada polikliniğe git dedi ama varmı yokmu 😔
1palyaco MMilamom var betaya takılmayın düşük çıkar önemli olan düzenli artması . Ve bu beta da iken kese zaten gözükmez . Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
MMilamom BEKEN işte acil gelme polikiliniğe git dedi randevu alıcam ama gidene kadar da aklım karışmasın sorayım dedim 😔
NovaVina_ Doktorların bu cahilliğini aklım almıyor. Biz bile biliyoruz. BetaHcg’nin zamanla arttığını ve bu kadar erken gebelikte kesenin görünmeyeceğini. Çok ilginç gercekten. Siz endiselenmeyin. Her sey yolunda görünüyor 🌸
MMilamom birbebeto öylemi işte bende ona takıldım mesela 326 degilde neden 326.0 sıfır aklımı karıştırdı 🤷🏻♀️
Elif3333 MMilamom benim ilk öğrendiğimde 13 tü değer 😆 30 haftalık olduk. Bu değerle zaten kese göremezsin canım bi 10 güne rahat görünür 🥰
Aysnr11 MMilamom Nesi var ki hcg’nin gayet iyi bence sonucun ben 9 ile öğrendim önemli olan düzenli artış olması, zaten b-hcg 1500 olmadan kese görünmez sağlıkla ilerlesin inşallah kötü düşünüp kendini strese sokma 😇
MMilamom Aysnr11 o sıfır varya o sıfır 😂 hep ona takıldım o yüzden biraz stres oldum doktorda gelme dedi polikiliniğe git dedi gidene kadar yerdim kendimi artık 🥹