Zehrasavci 34 hafta mide bulantılarım geri geldi resmen yemek yemekten korkuyorum dışarda yesem bile lavaboya yakın yete oturuyorum koşabilmek icin normal mi bu ya geçmişti ne güzel
Cicekliannee Ben de 33teyim. Hala çalışıyorum. Mide yanması dışında pek bir şikayetim yok çok şükür. Hatta ev temizliğine başladım dün. Cam duvar perdeler 🤭 böyle olduğum için herhalde Hala sadece 4 kilo aldim
Rumiks Allahim bebeklerimizi sag salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah güzel güzel dogumlarimiz olur