Rumiks 34+4teyim, haftaya NST var o günü bekliyorum. Ben de uyku modu değil de ( geceleri uyuyamasamda) ama artık sancılarım oluyor çok fazla oturamıyorum yan uzanıyorum. Çocuk çok aşağıda rahatsız oluyor sanırım. Ben de gün yaklaştıkca huzursuzlanmaya başladım sağ salim çıksın istiyorum bunca ayı bitirdik. Hayırlısıyla ve sağlıklı olarak hepimiz bu süreci geçirelim amin 🤲🏼