3 aylık bebeğim var ilk doğduğu zamanlar kusmuyordu sonra kusmaya başladı çoğunlukla peynirimsi kusuyordu sonra emdiğini süt kıvamda kusmaya başladı emziriyorum gazını çıkarmak için kaldirigimda geri çıkartıyor emdigini gazını cikariyor böylelikle doktora götürdük şurup verdi kullanıyorum ama hiç bir faydası yok kilo da almıyor son 1 haftadır felann sürekli kustugu için ne yapabilirim başına böyle bişi gelen var mı