birhamilelikgunlugu Kızlar 19/1 haftalık hamileyim dişim sabah dört buçuktan beri ağrıyor 6 da ilaç içtim parol şimdi tekrar başladı ağrısı acaba bi tane daha içsem sorun olur mu? Bilgisi olan var mı? Ya da acile gitsem napılır?
Vandb birhamilelikgunlugu hastalık vesaire durumunda 6 saatte bir yada çok kötüyse 4 saatte bir alınıyor 6 saati geçtiyse alabilirsiniz. Sağlıkçı değilim ama grip vesaire durumunda tek kullanılan ilaç o oldupu için ateş düşürücü etkisiyle saatleri o yönde
Cgllay birhamilelikgunlugu ay benımde 19. Haftamda öle oldu delirmek üzereydim. Dişciye gittim kadın dogumcumdan izin kagıdı istedi. Kadın dogumcu izin kagıdı verdi hangi ılacları antibiyotik grubunu kullanabilecegimi bide nasıl aneztesi uygulanacagını yazdı onayladı onlada discime gittim yaptırdım gecici dolgu ve kanal 🥰 ay hamd olsun geçti.. ama 3 gün cektım yani geberiyodum agrıdan 2 gün hic uyumadım.
Cgllay birhamilelikgunlugu malesef dis hekımleri kadın dogumcudan izin kagıdı istiyorlar kaşeli imzalı yanı ben acile gittigimde sadece agrı kesici parol serum yapmıslardı oda 30 dk etkı etti sonra daha cok agrıdı hatta