Merhaba arkadaşlar bugun transferimin 8. Günü 3.gün dondurulmuş embriyomdu cuma günü kan testi vermemi söyledi doktorum hafiften bel ağrım var ara ara kasıklarıma adet sancısı gibi ağrılar giriyor bugun göğüslerimde dolgunlaşma var, ve karnıma hafif bastırdığımda bi ağrı oluşuyor, lekelenmem oluşmadı acaba bunlar belirtimi idrar testi yapsam ne zaman belli olur ?