Bilge_kalkan ben hamileliğimn başında 10 günde toplam 6 defa girdiğimi biliyorm. İlk gebeliğim için normal dıe düşünüyprdm, birde ne duyaym zararlıymş, özele gittiğim doktor neden yaptrdn gerek yoktu 4 haftalık gebelik bile ultrason da görülür alttan muayene zararlı o doğuma yakın olur dedi, çevremden kim duyduysa kızdo bana nıe yaptrdn dıe, bana da ders oldu ikinçi bebeğimde daha bilgili olurm, elinzden geliyorsa yaptrmayn