12344556 Biz 32+4 olduk ama beyefendi hâla kendini gizliyor hep arkası dönük sizler ne zaman gördünüz 🥲
269522 12344556 valla bizimki de öyleydi doğunca görebildik bal yüzünü😍😂 inşallah sizin ki önden biraz da olsa gösterir 😂
Gamzeli63 12344556 27+2 bizde henüz göremedik sürekli eli yada ayağıyla ya da plesentasina yaslanmis olarak sanırım ancak doğduğunda görebilecez sağlıkla gelsinler de allahın izniyle
64_busra Aynı şekilde bizde 36.haftaya girecegiz hala yüzünü göremedik kızımın sanırım bize sürpriz yapacak😄
Lothbrok Gösterse de zaten tüm bebekler aynı görünüyor doğunca anlaşılıyor önemli olan sağlıklı olması ❤️
Canann1601 12344556 Ben de 32. Haftada gittim göstermedi kızım yüzünü. Artık umudumu kestim doğumda göreceğim sanırım 😄
hulyaca 12344556 yarın 37+0 olacağız hâlâ bizim de öyle. Bakalım yarın kontrolümüz var ne olacak 🙈☺️🌺
Snmlsn 12344556 benim kızım da bir aydır hiç göstermedi kendini. İnatçı keçi (babası kılıklı😅😅)bir aydır secde pozisyonunda. 38. Haftadayız artık umudum yok doğumda göreceğiz. Siz hiç mi görmediniz? 😱