yasminyasmin Perşembe günü 32+0 iken çalışabilir raporu aldım. Sonraki gün okulumdaki idarecime verdim. İdare herhangi bir yere işlemesi gerekiyor mu ? Takibini yapayım .
Elt60 yasminyasmin Hocam MEBBİS Kişisel Bilgiler modülünden izin işlerim kısmından takip edebilirsiniz.
Yarindanumutluanne yasminyasmin çalışabilir raporu bir yere işlemiyor direk özlük dosyaniza takılıyor. Raporunuzu çalışamaz raporuna çevirip analık iznine çıktığınızda MEBBİS izin işlemleri mazeret izinleri altında analık iznine işlenecek.
Bsrrgl yasminyasmin çalışma bilgisini doktora vermek gerekiyor mu ya benim hiç aklıma gelmedi söylemek 13 haftalık olduk
yasminyasmin Elt60 baktım ama henüz işlenen bir şey yok. Bir de şu an çalışabilir raporu aldım onun da bir yerlere işlenmesi gerekiyor mu ?
yasminyasmin Yarindanumutluanne çok teşekkür ederim. 🌸 Sonradan sorun çıkmasın diye öğrenmek istiyordum.
battaniyemkareli smnbr merhaba ben dün 32+0 da calısabilir raporu aldım. dilekçe ile ilçe mem e teslim ettim. sonraki süreci nasıl takip ediyoruz
smnbr yasminyasmin Aslında öyle bi zorunluluk yok ama ben artık devlette kimseye güvenmediğim için, bunlar kesin raporu kaybeder sisteme işlemeyi unutur kafasındayım. O yüzden ben kendi raporumu verirken üst yazı ile sayı alarak vermeyi düşünüyorum
ipek34_ Merhaba ben 35 haftalık hamileyim çalışabilir raporu almıştım ama bugün kendimi halsiz hissediyorum. Yarın sağlık ocağından normal rapor alsam oluyor mu acaba? Yani çalışamaz raporu değilde grip nezle raporu almış olacağım. Bir bilginiz var mı acaba 🙄
_mrvakyz ipek34_ evet sağlık ocağından istiharat raporu alabilirsin ama bu raporu 32 haftadan sonra alırsan 16 haftalık izin gününden düşülüyor.
_mrvakyz Selam 32. haftaya glince çalışabilir ya da çalışamaz raporu alıyorsunz çalışabilir raporu alırsanz hastane sgk ya otomatik işliyor e devletten görebilirsiniz. Çalışamaz raporu alırsanız izin başlangıç tarihi belli oluyor sdece bitiş tarihi bebek doğduktan sonra netleştiği için ucu açık rapor oluyor.
ipek34_ _mrvakyz mesela ben doğum sonrası için 8+5 yapacaktım eğer sağlık ocağından bir hafta rapor alırsam 8+4’e düşer o zaman doğru anladım değil mi? 🤦🏻♀️
_mrvakyz Dr bildirip bildirmemek şuan için önemli değil ama 32. haftada mutlaka dr gidip çalışabilir ya da çalışamaz raporu almanız gerekiyor.
_mrvakyz ipek34_ 32. haftadan sonra alınan sağlık ocağı istiharat raporu, analık izni olan 16 haftadan düşülüyor. 1 hafta sağlık ocağı raporu alırsanız, toplamda analık iznini 15 hafta olarak kullanrsınz nasıl kullanacağınızıda siz belirlersiniz.
Bebegim_38 smnbr raporların hepsi e devlet ve SGK da mevcut. Kendiniz de sistem üzerinden kontrol edebilirsiniz. Benim okulum doktordan kağıt istemedi mesela. Doktor çalışamaz raporu oluşturdu direk kurumuma gitmiş rapor onlar çıktı alıp dosyama takmışlar. Ben yine de aldım doktordan da rapor.