Kızlar ben çok ama çok nadir hareket hissediyorm sırt üstü yattigimda fln tatli yiyorum fln ama yine hissetmiyorum doktor kontrolüm vardi Perşembe gün bebeğe bakarken sordum hiç hissetmiyorum çok az hareket ediyo diye senin bebeğin çok hareketli nasıl hissetmezsin dedi cidden gösteriyor işte elini kolunu ayağını her yeri hareket ediyor ama ben hissetmiyorum kilodan dolayı diyecek olursanız da kilolu biri degilim ama hamilelikte çok aldım 60 la hamile kaldim 73 kiloyum hiç böyle bişey yaşayan oldu mu bana yardımcı olurmsnz ileriki haftalarda da olursa bebeğimin hareket takibini yapamam bu yüzden sormak istedim
Uzun oldu kusura bakmayın 🫠💗🌷