Bunu bence ilk verdiğin betayla anlayamazsın . Yani betanın yükselişini takip etmen lazım eğer bi seviyeden sonra yükselmiyorsa kimyasal olduğunu söylüyorlar diye biliyorum. Sen 2 günde bir beta kanı verip yükselişine bak . Çünkü burda daha düşük değerlerle öğrenenler olduğunu da okumuştum .