Nergiz7 Arkadaşlar hamileliğimin ilk zamanlarındayım. Daha dün öğrendim. İlk zamanlar herhalde düşük yaşayabilen insanlar oluyormuş, onun sebebi ne acaba ? Duyunca korktum ve danışmak istedim 🙏🏼
Busy Nergiz7 canım bebişin sağlıklıysa eğer senin yaptığın herhangi bir şeyden dolayı düşük olmaz. Yani abartı bir şey yapmadığın sürece günlük hayatına devam edebilirsin temizlik yürüyüş vs. Genelde bebekte anormali olunca düşük oluyor
Masalll_26 Nergiz7 bende hamileyim düşük tehditim var Perşembe gece kanamam oldu cinsel ilişkinin sakıncası yok denildi ama o yüzden oldu
Minigiim-vebenn52 Hayırlı olsun 🌸 yukarıya raflara vs uzanma ilk haftalarında bol bol dinlen çok fazla ev işi yapma, ani hareketlerden kaçın , stresten kaçın , inşallah saglıklı bir hamilelik geçirirsin 🌸
Esrac96 İlk başta stres yapmamalısın :) bu arada hayırlı olsun sağlıcakla kucağıza almak nasip olsun :) ilk 3 ay ben çay,maydanoz,kahve bunlardan uzak durmuştum.Gebelik boyunca ısıl işlem görmüş şeylerden uzak durun.Kola vb asitli içeceklerden de.
Caglali Ağır kaldırmak Yükseğe uzanmak Ve bazen genetik hastalikla vs. Yediklerine dikkat et Bitki çayı içme Maydanoz falan tüketme tuketsen bile az tüket Bunları internetten daha deteyli arastirabilirsin
Minigiim-vebenn52 Birde bitki çayları vs tüketme , kullandığın ilaçlar varsa devam etmek için doktora sor , ağrı kesici antibiyotik bunlar kullanılmıyor