Hilal_blc psikiyatriye gittim parmak egzesizi verdi yapamadım daha da gitmedim olur diye bekledik olmadı en son araştırırken memnun kalınan 3 günde bu hastalığı yenenlerin hikayelerini okudum ve oraya gittik 3 günde bende yendim boş yere 2 sene beklemişiz dedim yani