Selam kızlar, son adet günüm 9 Ekim, Beklenen Adet Günü 6 Kasım yani yarın. Ovulasyonun 23 Ekim e gerceklestiğini tahmin ediyor program.
Ne gebelik belirtim ne de regl belirtilerim var 🙄 sadece bir miktar iştah artması olabilir. Gecikme yaşamadan test yapmayacaktım ancak erken gebelim testi yaparsam sizce çıkar mı yoksa bekleyeyim mi ? Reglim düzenlidir ve 28 günlük periyodlara sahibim.
(Not: İlaç kullanmam gerektiğinden ve sigara da kullandığımdan fikirlerinize ihtiyacım var.)