Aleynaaaa Merveeemsiii İlk bebeğimde sadece 80 tane kullanmıştım şuan ikinci bebeğim doğacak bu ay 82 li 1 paket aldım egerki yetmezse birdaha alırım diye düşünüyorum ama zaten bebekler hemen büyüyolar
Merveeemsiii Aleynaaaa arkadaşım 120 lik 4 paket alıcam demişte bi sorayım dedim bende 200 adet yeter diyorum
Aleynaaaa Merveeemsiii Bence cok fazla ,prematüre bebekse belki onca öyle gider ama bence 3500 kilo gibi doğan bebeklere 80 100 yeter birde pisik durumu oldugundan fazla bez almak mantıklı degil ,belki bebeğin o bezi begenmez pisik olur oda riskli