ruya_gibi kızlar siz bebeklerinize yumuşatıcı kullandınız mı ben kullanmayı düşünmüyordum ama azda olsa kıyafetleri koksun istiyorum ekstra 3 durulama yapsam zararı olur mu? hangi bebek yumuşatıcısı güzel
Ilba_34 ruya_gibi ben yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum çünkü ne kadar zararı azaltırsak o kadar iyi kendi bebişlerimizin kokusu yeter ☺️
ruya_gibi Ilba_34 ben chicco deterjan kullanıyorum ekstra olarak 3 durulama yaptım hiç koku yok ekstra durulama olmayınca da deterjan kalıntısı oluyor ve ekstra durulama yaptığım halde kıyafetler yapış yapış oluyor deterjan kapağı çok küçük 1 kapak atıyorum ama yapışıklığı önleyemiyorum
Ilba_34 ruya_gibi o zaman deterjanınızı değiştirin başka deneyin genetik doktor olan bir anneyi takip ediyorum içinde parfüm olan hiçbirşeyi bebeğinizin tenine değmesine izin vermeyin diyor