Anneler ben hamileyim 30 haftalık doktorum verdi 7 günlük bir fitil bebeğe bir zararı olmaz dimi kullanan lar yaza bilirmi birde dün gece koydum fitili fazlasını dışarı atıyor galiba sanki vajinamda farklı bir his oluyor böyle değişik birşey ilk defa kullandığım dan bilmiyorum o yüzden sizlere soruyorum