Mucizem00 Kızlar akşamları özellikle uykum geldiği zamanlar uzanarak tv izlerken bi gerilme geliyor istemsizce yapıyorum sonrada ay yine mi yaptım diyorum zararlı diye duymuştum Bilgisi olan var mı 6 haftalık hamileyim
Bgusta Mucizem00 gerilmemeye ozen goster canim benim. Insan zamanla daha cok dikkat ediyor. Allah'a emanet bebegin. 🤲
Bgusta Mucizem00 ben de bazen farkında olmadan sabahlari yaparim onu. O yüzden abartmadan hafif hafif. He farkina varinca duruyosun da Allah'a emanetler yine de dikkat etmek gerek. Alisirsin belkide zamanla
Bgusta Buseamaikizlerburcu ya şöyle nasil yuksege uzanmiyosak o da oyle bisey değil mi yani her turlu dikkat etmek gerek. Bence tabiki.
Mertcanbusekarakaya Buseamaikizlerburcu ay valla bende belimi kıtlatırım yoksa ağrır belim 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Kelebegimmm Bence fazla takılıyorsunuz bu meselelere.Kısmetden ötesi yok.yani geçmiştde ne zorluklarla çalışarak anneler çoçuklar doğurdu.o zaman düşerdi hepsi.tarlada çalışanlar,yük taşıyanlar ve s.Allah bebeklerimize bir ömür yazmışsa gerisi boş.ne yaparsan yap o çoçuk doğacak🤗