Gamzekand Kızlar doğumdan çıkınca elbise gibi gecelik giymek mi mantıklı yoksa pijama takımı mı ( soğuk hava şartlarında)
Dnmzzeda Gamzekand Ben pijama takımı alacağım yanıma gecelik hiç götürmeyeceğim doğumum da mart sonu ☺️
Anneolmak58 Doğumdan çıkınca giymek için bir gecelik aldım. Daha rahat oluyor. Bir kısa kollu pijama birde uzun kollu hepsininde onu açılabilir olmasına dikkat ettim
Gamzekand Anneolmak58 daha rahat olabilir evet ama şubat ayında doğum olacak inşallah soğuk olur diye düğmeli pijama takımı aldım ben