

Sizce nasıl kizlar pazarda ve kompedan da gördüm aynilari çiçekli olan gibi pazarda renkleri daha güzeldi ve pazardaki kompedana göre daha uygun fiyatliydi oncekilerdede bunlar gibi düğmeli alt üst normal seçmiştim bu sefer nedesnse ciceklilere gidiyorum