_Mother_ Funda1234567890 kasılmalar oluyor kasık bölgemde yoğun çoğunluk sağ tarafta yorgunluk ve uyku hali de var bunlardan önce baş dönmesi de oluyordu bide vajinam da baskı hissediyorum
Ftrhn _Mother_ benim de 8 Kasım. Geçen gebeliğimde 2 gün önce pozitif görmüştüm ama onda düşük yaptım. İnşallah bu sefer sağlıkla ilerlelr. Şahsen ben bekleyeceğim. Ama içimden bir his hamile olduğumu söylüyor. İnşallah siz de güzel haberler alırsınız
_Mother_ Ftrhn inşallah canım sağlıkla kucağımıza alırız inşallah inşallah sende güzel haberler alırsın test yaptım silik çıktı sanırsam hamileyim
_Mother_ Semaacr canım öncelikle rabbim arkadaşının yardımcısı olsun ama bu tarz tanımadığım aslını bilmediğim için kayıtsız kalmak zorundayım belediye ye başvurabilir
_Mother_ Seval0sevall canım test yaptım üstte çok silik çizgi var yanlışlıkla yoksa eğer hamileyim sanırsam
Buseemm _Mother_ baska test var mi elinde bir daha sansini denesen hem zmn da gecti ya helki daha belli olur
_Mother_ Buseemm yarın sabah gidip kan verecem sağlık ocağında şuan elimde erken gebelik testi yok kaset test var
_Mother_ Seval0sevall orda senin altında yanıtlanmış 2 isim varya görüntü onlarda işte tiklasan gidecen 😂😂
_Mother_ Seval0sevall evet çok çok silik adet tarihime 3 gün var ama geçen ay 8 gün gecikme yaşamıştım belirtiler de var ama tabi kan da tam net belli olur