Z58mz Hareket hissetmedim doktora gittim bebeğimin kalbi durmuştu, sezaryenle aldılar. Her şey yolundaydı güzel bir gebeliğim vardı. Sebebini doktor bile bulamadı çok üzgünüm
GulserenKY Z58mz Cok üzüldüm Rabbım sabır versin sizlere. Sizi cennette kavuşturacak inşallah. Etkilenenler olabilir isterseniz hassas başlıkta açın.
gizem3435 Z58mz başınız sağolsun rabbim dayanma gücü versin size. Cennette bekleyen bir meleğiniz var artık..
Demetgd Z58mz Rabbim sabır versin başınız sağ olsun 🤲🏻🤲🏻 Bebeği genetiğe gonderdiniz mi oradan ne olduğu sonucu gelir mutlaka
Gizemlibirisi007 Başınız sağolsun Allah sabırlar versin söylenecek tek bir söz yok… Sevgili moderatörler bu posta lütfen hassas içerik ekler misiniz?
Esrass21 Basiniz saolsun bazen dr.larda bulamiyor nedenini rabbimden geldik rabbime gidecegiz ins cennette kavustursun rabbim
Melekecre Başınız sağolsun Çok üzüldüm..ne desek boş ..Allah sabır versin..bende de gebelik şekeri var,başka şeyler çıkıyor Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Bbuusra Z58mz Başın sağ olsun annesi. Cennette seni karşılayacak belki şu anda seni teselli etmek için ne desem boş biliyorum ama şer görünen de hayır vardır. Bilemeyiz. Rabbim aynı acıyı yaşatmasın. Sağlıklı bebekler nasip etsin sana.
Sermec27 Z58mz aynısını yaşadım ilk oğlumu 38. Haftada ölü doğurdum herşey yolunda giderken oldu benim de ve sebebide bulunamadı doktorum doğal ölüm dedi sabret canım benim tam 3 kaybım var ilk bebeğim kürtajdi ikincisi ölü doğum olmuştu zaten sonra sağlıklı bir oğlum oldu 29 aylık su an 5 ay önce yine hamile kalmıştım yine kürtaj oldum kalbî durdu şimdi Allah nasıp ederse 6 haftalık hamileyim inşallah bunu doğurmak nasıp olur rabbim yar ve yardımcın olsun tekrardan kucağını doldursun vardır rabbimin bir bildiği 🤲
User22 Z58mz başınız sağolsun 🥺🥺çok etkilendim vardır rabbimin bir bildiği Allah sabırlar versin. Ne kadar süredir hareket hissetmedinz acaba